Twoja droga do sukcesu!

Wykorzystywanie znanych osobistości

Bez znanych ludzi i osobistości ekranu trudno wyobrazić sobie dzisiaj prawdziwie zachwycające reklamy. Dzisiaj firmy coraz rzadziej decydują się na wykorzystanie różnych sposobów promocji w różnych mediach i przygotowuje się najczęściej spójną wizję promocji. Dlatego jakiś aktor kojarzący się z silnym i brutalnym singlem będzie idealnym modelem do promowania i zachęcania do kupienia jakiejś dobrej polskiej wódki. A ponieważ i polskie korporacje stać dzisiaj na zapłacenie znanemu aktorowi hollywoodzkiemu nawet kilku milionów dolarów za jeden dzień robienia wszystkiego, o co go poproszą na planie reklamy –przybywa reklam wykorzystujący wizerunek mniejszych i większych gwiazd. Nie zawsze duże firmy zatrudniają gwiazdy, niekiedy ważniejszy jest kontekst oraz spełnienie konkretnych oczekiwań targetu reklamy. Czasami jednak małe firmy przez wybijającą się ponad przeciętną reklamę mogą zawładnąć masową wyobraźnią fanów, szybko przechodząc do słownictwa potocznego i wkraczając w sferę internetowych przeróbek i kultury.