Twoja droga do sukcesu!

Artykuły reklamowe a identyfikacja wizualna Twojej firmy!

Artykuły reklamowe a identyfikacja wizualna Twojej firmy!

Każdy właściciel małej firmy snuje plany o tym, że kiedyś będzie ona rozpoznawana w całym kraju, a co odważniejsi snują nawet plany dotyczące kontynentu. Wiadomo, że jedynie nieliczni mają szansę na to, żeby być rozpoznawalnym w Europie czy na świecie. Ale jeśli chodzi o rozpoznawalność w całym tego słowa rozumieniu, to najpierw trzeba sobie to wypracować. Wypracować można to ciężką pracą, latami doświadczenia na rynku oraz tym, co bardzo to wszystko wspomaga, a więc identyfikacją wizualną. I tu pojawia się pojęcie, które w swoich strategiach biznesowych mieli już biznesmeni z okresu międzywojennego. Żeby wyrobić sobie znaną markę trzeba najpierw sprawić, żeby była ona znana. Kiedyś możliwości marketingowe i reklamowe były znacznie mniejsze aniżeli dzisiaj. Przecież dzisiaj można zamówić każdy artykuł reklamowy, jaki nam się tylko wymarzy. Niewątpliwie jednak za wszystko trzeba zapłacić, a im fajniejsze i bardziej chwytliwe gadżety tym większy rachunek za ich wyprodukowanie.

Jeżeli prowadzicie niewielką firmę i chcielibyście zacząć tworzyć swoją własną markę to najpierw trzeba ją stworzyć. Musi się pojawić dobra i chwytliwa oraz łatwa do zapamiętania nazwa marki oraz to, co będzie w tym wszystkim najważniejsze – logo. Dokładnie tak, trzeba zaprojektować i stworzyć swoje własne logo. Takie logo, które sprawi, że klientom z Waszą firmą będą kojarzyć się same barwy. To jest tak jak w przypadku tego najsłynniejszego na świecie napoju w biało czerwonych barwach. Jeśli zobaczycie w telewizji blok reklamowy i pokażą się tylko kolory, biały i czerwony, to od razu wiecie, że chodzi właśnie o ten napój. A logo tego napoju zna chyba każdy człowiek na świecie. Dlatego właśnie stworzenie logotypu, najlepiej w dwóch prostych barwach, pomoże Wam być rozpoznawanym pośród lokalnej społeczności. I to właśnie od niej należy zacząć tworzyć swoją identyfikację wizualną.

W tworzeniu identyfikacji wizualnej pomogą Wam oczywiście wspomniane powyżej artykuły reklamowe. Rozdawanie ich klientom sprawi, że będą mieli pod ręką jakiś gadżet w Waszych barwach i z Waszym logo. Najpopularniejsze są oczywiście długopisy, ale można też zainwestować w coś lepszego. Można rozdawać pendrive albo jakiś inny gadżet, który będzie kojarzył się z jakością i dbałością o klienta. Na pewno nie można w tej kwestii zalać klientów tanią i chińską tandetą, ponieważ właśnie z taką jakością możemy się potem klientom kojarzyć.

Jeśli sami nie macie tak do końca wizji, jak sprawić, żeby być rozpoznawalnym, może warto zwrócić się z prośbą o pomoc do jakiejś agencji reklamowej. Takie agencje są doskonale wyszkolone w tym, w jaki sposób sprawić, żeby produkty klientów i jego marka stały się rozpoznawalne i znane. Agencja reklamowa zaprojektuje całą szatę graficzną Waszej kampanii reklamowej, a wszystko zostanie wykonane przez producenta artykułów reklamowych. Dzięki takiej kooperacji sukces może być murowany. Trzeba się jednak liczyć z tym, że wszystkie te działania będą trochę kosztować. Trzeba się z tym liczyć, ale jeśli chce się naprawdę rozwijać to nie można żałować pieniędzy na inwestycje.